Arnavutluğun en büyük limanı olan Durres Container Terminal SH.A., bu sene itibari ile SolonPort Liman Otomasyonunu kullanmaya başlayacak.
SolonPort’un da katıldığı, FAS, Kazablanka’daki 3. MED Ports Konferansı tamamlandı.
Türkiye'nin Doğu Karadenizdeki son noktası olan Hopaport, SolonPort Liman Otomasyon sistemi kullanmaya karar verdi.
Liman otomasyon alanında adı inovasyon ile birlikte anılan Solon, yeni yazılım üretim birimini Sakarya Teknokent’te hizmete açtı.
2012 başından itibaren hazırlıkları devam eden İzmir Alsancak Liman Otomasyonu SolonPort ile canlıya geçirildi.
Çelebi Port Of Bandırma, Genel Yük, Dökme Yük, RoRo ve Konteyner operasyonlarını SolonPort Liman Otomasyonu Programı ile yürütme kararı almış ve uyarlama çalışmaları başlamıştır.
Ambarlı liman kompleksi içinde yer alan AkçanSA Port, liman konteyner operasyon projesini SolonPort’a emanet etti.
SolonPort Liman Otomasyonu bütün modülleri ile Port Akdeniz (Antalya) limanında uygulamaya geçirildi. 21 Nisan 2011 Tarihinde dökme ve genel yük modüllerinin uygulamaya başlandığı Port Akdeniz limanında,
6 Ağustos 2011 Tarihi itibari ile konteynır modülleride devreye alındı.
Solon Yazılım, e-fatura ile ilgili özel entegratörlük başvurusunu yaptı.
SolonPort Liman Otomasyonu bütün modülleri ile Port Akdeniz (Antalya) limanında uygulamaya geçirildi. 21 Nisan 2011 Tarihinde dökme ve genel yük modüllerinin uygulamaya başlandığı Port Akdeniz limanında,
6 Ağustos 2011 Tarihi itibari ile konteynır modülleride devreye alındı.
2005 Yılından beri SolonPort'un sıvı, genel ve dökme yük modüllerinin kullanıldığı Limaş Limanı,
2010 Yılında tamamladığı birinci faz liman yatırımları ile konteynır operasyonlarına uygun bir yapıya kavuşarak, SolonPort’un Konteynır modüllerini satın aldı.

Oracle’ın gerçekleştirmekte olduğu, İstanbul Büyük Şehir Belediyesi E-Dönüşüm projesine dahil olduk.
Nüfusu 12 milyon’u aşan, yatırımları ve bütçesi Dünyadaki bır çok ülkeyi kıskandıracak boyutlarda olan, İstanbul Büyük Şehir Belediyesinin yazılımları
web tabanlı olarak yeniden
yazılarak,
tek tip hale getirilip standartlaştırılacak.
Antalyada bulunan Port Akdeniz limanı, büyüyen yük trafiğini Türkiye ve Uluslararası standartlarda yönetebilmek için SolonPort
Liman Otomasyonu yazılımımızı satın aldı.
SolonPort Liman Otomasyonu Optimize modülünün, etkin bir şekilde kullanıldığı RodaPort limanı, konteynır operasyonlarını
% 8 (10 / 0,8 Adet) shifting performansı ile yapıyor.
SolonPort Liman Otomasyonu programımızın Konteynır Mesajlaşma Modülü, CMA-CGM Acentasının Marsilya’daki serverları ile konuşmaya başladı.
SolonPort Liman Otomasyonu programımız, kullanılmakta olduğu KumPort limanında 12 RTG’yi de GPS donanımları ile beraber yönetmeye başladı.
SolonPort Liman Otomasyonu programımız, kurgusu, operasyonel iş akış dağılımı ve becerileri sayesinde, kullanıldığı limanlara tam bir denetim ve güç getirmek ile beraber,
limanda artan konteynır hacmine rağmen operasyonel personel maliyetlerinin artmasını engelliyor.
SolonPort Liman Otomasyonumuzun kullanıldığı Gemlik RodaPort Limanında, Liman Yanaşma Planı modülü yüklenerek kullanıma başlandı.
Gemilerin Bay Planlarının Import ve Export edildiği SolonPort Baplie EDI Modülünün Release 2 sürümü tamamlanmış
ve Ocak 2009 tarihinde EvyapPort 'a yüklenerek devreye sokulmuştur.
SolonPort'un operasyonel olarak tanıdığı mevcut konteynır ebatları genişletildi.
SolonPort Liman Otomasyonu yazılımımız, bünyesinde barındırdığı yüksek yazılım mühendisliği algoritmalarına, konteynırların saha optimize algoritmasını da ekledi.
SolonPort Liman Otomasyonu programının en büyük katma değerlerinden biri olan DwellTime raporları,
SolonPort Liman Otomasyonunu kullanan konteynır terminallerine büyük avantajlar kazandırmaktadır.
Türkiyenin en büyük gruplarından biri olan Sabancı grubunun, Türkiye'de ki iki limanında,
SolonPort Liman Otomasyonu programını kullanmaya karar vermesinin gururunu yaşıyoruz.
Ekim 2007 Tarihinde faaliyete geçecek olan RODA Limanı da limandaki bütün operasyonlarını yönetebilmek için
SolonPort Liman Otomasyonu çözümünü tercih etti.
SolonPort, limancılık sektöründe dünya standardı olarak kullanılan UN/EDIFACT BAYPLAN MESSAGE BAPLIE yapısında konuşabiliyor (EDI).
SolonPort'un kullanıldığı Limaş Limanında, pompaların otomatik olarak açılıp kapanmasını sağlayan,
tank seçimini otomatik yapan PLC makinalarla yeni bir dolum istasyonu sistemi kurulmuştur.
Türkiye'nin limancılık sektöründe yap, işlet, devret modellerinden biri olan Güllük limanı da
bilgi sistemi için SolonPort Liman Otomasyonu çözümünü tercih etti.
Limaş Liman İşletmeciliği A.Ş. limanında Temmuz ayında başladığımız SolonPort Liman Otomasyonu ve Bilgi Sisteminin
uyarlama çalışmalarının yapılıp devreye sokulmasında hedefimizin önünde emin adımlarla ilerliyoruz.
Mayıs 2005 tarihinde duyurusunu yaptığımız ve Ağustos 2005 tarihinde devreye sokmayı planladığımız SolonPort Kantar Modülü,
planlarımızdan 15 gün önce tamamlanmış ve Limaş limanında devreye sokulmuştur.
Türkiye'nin sıvı yük sektöründe, dolum istasyonlarına getirdiği yeni bir anlayış ile yeniliğe ve sektörel teknolojilere açık, müşteri odaklı
özel limancılık faaliyetleri yapan, Hayat Grubu iştiraki Limaş Liman İşletmeciliği A. Ş. ile Haziran 2005 yılında SolonPort Liman Otomasyonu ve Bilgi Sistemi
projesinde anlaşmaya varılmıştır.